Teknoloji ve iletişim çağı olan günümüzde kitlelere hitap edebilmek hem iş alanında hem de kişisel itibar yönetimi alanında olmazsa olmaz bir gerekliliktir. Özellikle kendi alanınızda ön plana çıkmak istiyorsanız bunun en etkili yolu sosyal medya olacaktır.
Sosyal medyada ise tüm platformlarda bulunmanın yanı sıra bu platformlar için hazırladığınız içerikler, algoritmaya ve kullanıcılara uygun olmazsa beklediğiniz performansı vermeyecektir. Üstelik reklam verseniz bile aynı kurallar geçerli. Alanında uzman eğitmenleri yıllar boyu deneme yanılma ve pek çok raporlama ile elde ettiği deneyimleri bu eğitimde bulabilirsiniz.
Tüm platformlar incelenir, işiniz için en uygun platforma karar vermeniz sağlanır ve hepsinde profil oluşturmaktan işbirliği yapmaya kadar tüm detaylar işlenir.
Kitlelerin sevdiği içerik türleri örneklendirilerek anlatılır ve tasarım yöntemlerinden bahsedilir.
Öne çıkan içeriklerin özellikleri ve çoğunluğun bilmediği ipuçları paylaşılır.
Hesabınızı bir gelir kaynağına dönüştürme ve büyüme için strateji oluşturmaktan bahsedilir.
Şirketlerin yeni kitlelere ulaşmasının en büyük kaynağı olan reklamcılık ve pazarlama detaylarını, algoritmalarını öğrenin.
Hem reklamların hem de paylaşımların aldığı etkileşimleri analiz etmeyi öğrenerek her zaman daha iyiye doğru kendinizi geliştirin.
Sosyal Medya ve Pazarlama alanında Türkiye'nin önde gelen pek çok firmasına danışmanlık yapan Tolga Kaan, aynı zamanda kendine ait olarak yönettiği hesaplarda Instagram ve YouTube platformlarında 100.000'den fazla takipçiye de sahip.
Marmara Üniversitesi mezunu olan eğitmenimiz öğrencilik dönemi boyunca pek çok girişimde bulunmuş ve medya ajanslarında çalışmıştır. Bugün ise çalışma dönemini aşıp kendi ajansını yönetiyor ve deneyimlerini eğitimlerimiz aracılığıyla bizlerle paylaşıyor.